Στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης σχολικής μονάδας, υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας το σχέδιο δράσης "Γιορτή Βιβλίου", που αφορά στη δημιουργία τοπικού δικτύου συνεργασίας των σχολικών βιβλιοθηκών των δημοτικών σχολείων της πόλης μας.
Σκοπός του σχεδίου είναι μέσα από την αναπτυσσόμενη συνεργασία:
να οργανωθούν από κοινού δράσεις, όπως μεγαλόφωνη ανάγνωση, εργαστήρια δραματοποίησης και κουκλοθέατρου βασισμένα σε τίτλους βιβλίων, βιβλιοπαρουσιάσεις, δράσεις δημιουργικής γραφής και άλλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες με στόχο τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής-μαθησιακής διαδικασίας με στοιχεία αλληλεπιδραστικότητας, δημιουργικότητας και έκφρασης για τους μαθητές.
να γίνει ανταλλαγή τεχνογνωσίας και βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των υπεύθυνων σχολικών βιβλιοθηκών, με όφελος την ενίσχυση και την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας των
βιβλιοθηκών.
να μάθουν οι μαθητές να συνεργάζονται μέσω κοινών δραστηριοτήτων που
διοργανώνονται από τις βιβλιοθήκες. Η ανταλλαγή απόψεων, η συμμετοχή σε κοινά
έργα και η ομαδική ανάγνωση βοηθούν στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, όπως η
συνεργατικότητα, η επικοινωνία και η κατανόηση της ομαδικής δουλειάς.
να συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας κοινής αναγνωστικής κουλτούρας στην
πόλη ή στην περιοχή, ενθαρρύνοντας μέσα από τις δράσεις που θα πραγματοποιηθούν τους μαθητές να διαβάζουν περισσότερο και να αναπτύσσουν φιλαναγνωστικές συνήθειες.
να ωφεληθούν οι υπεύθυνοι των σχολικών βιβλιοθηκών και οι εκπαιδευτικοί μέσα από ανταλλαγή γνώσεων.
να οργανωθεί μια ανοικτή στην τοπική κοινότητα "γιορτή βιβλίου" με ποικίλες δράσεις φιλαναγνωσίας για όλες τις ηλικίες,
προσελκύοντας περισσότερους μαθητές στη διαδικασία ανάγνωσης ώστε να ανακαλύψουν την αγάπη για τα βιβλία.
να δημιουργηθεί ένα ισχυρό δίκτυο γνώσης, μάθησης και καλλιέργειας δεξιοτήτων 21ου αιώνα με επίκεντρο τη συνεργασία.
Οι μαθητές του Ε2 τμήματος του σχολείου μας με τον εκπαιδευτικό κ Νίκο Γεωργιαννάκη και την κ Πόπη Νικητάκη επισκέφτηκαν το 2ο Δημοτικό Σχολείο, όπου τους υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά η υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης κ Παρασκευή Παγκάλου, με την ομάδα εθελοντών μαθητών της βιβλιοθήκης από την ΣΤ τάξη. Μαζί τους ήταν η κ Ειρήνη Φρουζάκη, η κ Σοφία Στεργίδου, η κ Καλλιόπη Μαυρομάτη και η κ Βίκυ Θεοχαροπούλου, εκπαιδευτικοί που οργάνωσαν και συντόνισαν διαφορετικά μέρη της δράσης.
Στον χώρο του σχολείου συναντήθηκαν τμήματα από το 1ο και το 4ο δημοτικό της πόλης συνοδευόμενα από τους εκπαιδευτικούς τους.
Οι εθελοντές της βιβλιοθήκης του 2ου παρουσίασαν δραματοποίηση του κλασσικού παραμυθιού του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν "Ο μολυβένιος στρατιώτης". Την οργάνωση και επιμέλεια της δράσης είχε η κ Παρασκευή Παγκάλου. Οι διάλογοι των παιδιών που συμμετείχαν στη δραματοποίηση ήταν στα Αγγλικά ενώ η αφήγηση έγινε σε Αγγλικά και Ελληνικά για καλύτερη κατανόηση.
Ακολούθησαν ομαδοσυνεργατικές, πολυαισθητηριακές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας στον χώρο του θεάτρου και της βιβλιοθήκης, με τους φιλοξενούμενους μαθητές σε ομάδες για να διασφαλιστεί η καθολική συμμετοχή.
Στον χώρο της βιβλιοθήκης η κ Θεοχαροπούλου, εκπαιδευτικός πληροφορικής, είχε ετοιμάσει δύο παιχνίδια κατανόησης σε ψηφιακή μορφή αξιοποιώντας τα τάμπλετ του σχολείου. Η εικαστικός κ Στεργίδου ήταν υπεύθυνη για την εικαστική δραστηριότητα, έχοντας ετοιμάσει ένα προσχέδιο για δημιουργία σελιδοδείκτη από χαρτόνι με τον μολυβένιο στρατιώτη για τα παιδιά.
Στην αίθουσα πολλαπλών η κ Φρουζάκη και η κ Παγκάλου συντόνισαν τη μουσική δραστηριότητα, η οποία περιλάμβανε την αντιστοίχιση μελωδιών με εικόνες-σκηνές από το παραμύθι. Την κινητική δραστηριότητα οργάνωσε η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής κ Μαυρομάτη. Σκοπό είχε να καλλιεργήσει την ενσυναίσθηση και την επιμονή στους μαθητές καθώς έπρεπε να συνεργαστούν σε ζευγάρια για να φέρουν σε πέρας μια σκυταλοδρομία "μετ' εμποδίων", εφόσον ο ένας εκ των δύο έτρεχε σε κουτσό.
Η επίσκεψη στο 2ο ολοκληρώθηκε με ομαδικές φωτογραφίες και υπόσχεση να ξαναβρεθούμε όλοι στη Γιορτή Βιβλίου.
Με την επιστροφή στο σχολείο μας οι μαθητές του Ε2 συμμετείχαν σε σύντομη προφορική αξιολόγηση της δράσης.
Ευχαριστούμε θερμά το 2ο Δημοτικό για τη φιλοξενία και την κ Παρασκευή Παγκάλου και την ομάδα της σχολικής βιβλιοθήκης, μαθητές και εκπαιδευτικούς για την πολύ καλά δομημένη και οργανωμένη δράση.
Για να ακούσετε την ηχητική αξιολόγηση των μαθητών:
Οι μαθητές της ΣΤ2 τάξης και η υπεύθυνη σχολικής βιβλιοθήκης κα Πόπη Νικητάκη επισκέφτηκαν τη σχολική βιβλιοθήκη του 4ου Δημοτικού. Οι μαθητές δώρισαν στη βιβλιοθήκη σελιδοδείκτες που είχαν φτιάξει οι ίδιοι, για να τους χρησιμοποιήσουν οι μικροί αναγνώστες του 4ου.
Στο σχολείο τους υποδέχτηκε η υπεύθυνη σχολικής βιβλιοθήκης κα Μαρία Κριτσωτάκη, ντυμένη πειρατής, προετοιμάζοντας τους μαθητές για το κυνήγι που θα ακολουθούσε. Τους οδήγησε στον χώρο της βιβλιοθήκης, όπου τους μίλησε για τη δράση που είχε σχεδιάσει μαζί με τους μαθητές της και εξήγησε τους κανόνες.
Χωρισμένοι σε δύο ομάδες με τον αρχηγό να φοράει ένα διακριτικό καρτελάκι στον λαιμό, οι μαθητές ξεχύθηκαν στην αυλή του σχολείου, όπου είχαν στηθεί αυτοσχέδιες βιβλιοθήκες με βιβλία Ελληνικά και Αγγλικά. Οι μαθητές έπρεπε να λύσουν γρίφους που η εκπαιδευτικός είχε δημιουργήσει, οι οποίοι παρέπεμπαν σε τίτλους βιβλίων. Το κάθε βιβλίο που έβρισκαν, είχε κρυμμένο στις σελίδες του ένα νέο γρίφο. Οι ομάδες έπαιζαν εναλλάξ και ενδιάμεσα ζωγράφιζαν συνεργατικά ένα όμορφο σκίτσο που η κα Κριτσωτάκη είχε φιλοτεχνήσει για τις ανάγκες της δράσης.
Έτρεξαν γεμάτοι ενθουσιασμό, έπαιξαν κρεμάλα μαζί με παιδιά της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου, απάντησαν σε ψηφιακό κουίζ σχετικό με το βιβλίο , συνάντησαν έναν δεινόσαυρο και βρήκαν στο τέλος τον θησαυρό, που δεν ήταν άλλος από ένα βιβλίο.
Με την ολοκλήρωση της δράσης, μαθητές και εκπαιδευτικοί μπήκαν στον χώρο της βιβλιοθήκης όπου τους περίμενε κέρασμα. Άνοιξαν τον "θησαυρό" τους, το βιβλίο που είχε τίτλο "Στα χνάρια του κουρσάρου Μπαρμπαρόσα" του Σπύρου Πετρουλάκη και διάβασαν συγχαρητήριο μήνυμα που είχαν γράψει εκπαιδευτικός και μαθητές του 4ου για τους μικρούς αναγνώστες του σχολείου μας.
Πριν την αναχώρηση, φωτογραφήθηκαν σε κλίμα χαράς και με την επιστροφή στο σχολείο αξιολόγησαν τη δράση λέγοντας τι τους άρεσε περισσότερο.
Ευχαριστούμε θερμά το 4ο Δημοτικό Σχολείο για την υπέροχη φιλοξενία του και την κα Μαρία Κριτσωτάκη για την ευφάνταστη, πολυαισθητηριακή βιβλιοδράση που σχεδίασε συνδυάζοντας όλα τα στοιχεία εκείνα που κάνουν τη μάθηση ευχάριστη και διασκεδαστική.
Ταξίδι στο διάστημα-δράση δημιουργικής γραφής από το 5ο δημοτικό Σχολείο
Οι μαθητές του Β2 τμήματος, οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί κα Πόπη Κουτουλάκη, κα Σοφία Τζανή και η υπεύθυνη της σχολικής μας βιβλιοθήκης κα Πόπη Νικητάκη, επισκέφτηκαν τη σχολική βιβλιοθήκη του 5ου Δημοτικού. Οι μικροί μαθητές του 3ου δώρισαν στη βιβλιοθήκη μια μεγάλη κάρτα με τα συναισθήματα και τις σκέψεις που τους προκαλεί η ανάγνωση ενός βιβλίου και σελιδοδείκτες της άνοιξης για τους μικρούς αναγνώστες του 5ου.
Στο σχολείο μας υποδέχτηκε η υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης κα Ελένη Παπαδάκη και η εκπαιδευτικός κα Βαλεντίνα Σταυρουλάκη, υπεύθυνη της δράσης, ντυμένη αστροναύτης της NASA! Στον χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν την εξαιρετική παρουσίαση μιας ιστορίας με θέμα "Ταξίδι στο διάστημα" που είχε γράψει η κα Σταυρουλάκη με τους μαθητές της Β΄ τάξης. Αφορμή για την ιστορία, που έγινε στο πλαίσιο δημιουργικής γραφής, ήταν ένα ποίημα του Γιώργου Σακελλαρίδη από το βιβλίο της γλώσσας της Β' Δημοτικού, με τίτλο "Ο αστροναύτης". Περαιτέρω έμπνευση τους έδωσε το βιβλίο που διάβασαν"Η ιστορία του Μπόκ" του Νιλ Άρμστρόνγκ, το οποίο κινητοποίησε μαθητές και εκπαιδευτικό να κάνουν το δικό τους ταξίδι στο διάστημα δημιουργώντας τη δική τους ιστορία.
Σε ένα διαστημόπλοιο που είχαν κατασκευάσει από ανακυκλώσιμα υλικά ενσωμάτωσαν σε κομμάτια την ιστορία τους. Το ονόμασαν "Τα πεμπταστέρια". Η ιστορία ψηφιοποιήθηκε και οι μαθητές μας παρακολούθησαν το σχετικό βίντεο. Η εκπαιδευτικός κα Σταυρουλάκη τους μίλησε για το διάστημα, είδαν μια μακέτα με το ηλιακό μας σύστημα και απάντησαν σε ερωτήσεις που τους έκανε. Φόρεσαν καρτελάκια και μάσκες αστροναύτη και μπήκαν στην τάξη - διαστημόπλοιο της Β', όπου έκαναν μια δραστηριότητα προσομοίωσης εκτόξευσης και προσσελήνωσης. Στη συνέχεια, βγήκαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όπου συμμετείχαν σε παιχνίδι θησαυρού και ομαδικές δραστηριότητες σε σταθμούς. Στο τέλος φωτογραφήθηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί μπροστά από μια "διαστημική κουρτίνα".
Η δράση ολοκληρώθηκε σε κλίμα χαράς και διασκέδασης. Ένα ποίημα και ένα βιβλίο στάθηκαν η αφορμή για ένα τόσο δημιουργικό παραγόμενο από μαθητές και εκπαιδευτικό του 5ου Δημοτικού σχολείου... γιατί... ένα βιβλίο πάντα είναι η αφορμή για ένα όμορφο ταξίδι.
Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη βιβλιοθήκης του 5ου Δημοτικού Σχολείου κα Ελένη Παπαδάκη που είχε την οργάνωση και την κα Βαλεντίνα Σταυρουλάκη, υπεύθυνη της βιβλιοδράσης.
Για να ακούσετε την ηχητική αξιολόγηση της δράσης από τους μαθητές μας:
Παρουσίαση βιβλιοβαλίτσας από το 1ο Δημοτικό Σχολείο
Οι μαθητές της Δ2 τάξης, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς την κα Άννα Κοκάλη, την κα Κωνσταντίνα Ιωαννίδου συνοδευόμενες από την υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης κα Πόπη Νικητάκη, επισκέφτηκαν την σχολική βιβλιοθήκη του 1ου Δημοτικού. Τα παιδιά πρόσφεραν ως δώρο στο σχολείο υποδοχής έναν μεγάλο φάκελο αγάπης για το βιβλίο, με περιεχόμενο ζωγραφιές από τα αγαπημένα τους βιβλία, που είχαν ετοιμάσει μαζί εμ τις δασκάλες τους.
Στην "Ταξιδιάρικη Βιβλιοθήκη" του 1ου, παρακολούθησαν την παρουσίαση βιβλιοβαλιτσών από την εκπαιδευτικό και υπεύθυνη βιβλιοθήκης κα Κατερίνα Καραναστάση και συμμετείχαν σε αλληλεπιδραστικέςδραστηριότητες. Τους υποδέχτηκαν οι μαθητές του Δ2 τμήματος του σχολείου με τον εκπαιδευτικό τους κ. Κώστα Ζάχο και συναντήθηκαν με τους μαθητές του Ε1 τμήματος του 4ου Δημοτικού Σχολείου και τις εκπαιδευτικούς τους κα Άρτεμη Μιχαϊλίδου και κα Λένα Φαρσάρη.
Η κα Καραναστάση τους μίλησε για τα δικαιώματα του Αναγνώστη και την αξία των βιβλίων σε μια εποχή ψηφιοποίησης πολλών τομέων της ζωής. Στην ερώτηση αν διαβάζουν και αν αναγνωρίζουν τα δικαιώματα που τους παρουσίασε, πήρε έξυπνες και αστείες απαντήσεις, γεμάτες από παιδικό αυθορμητισμό. Τους μοίρασε αινίγματα και εικόνες από γνωστά κλασσικά παραμύθια που έπρεπε να αντιστοιχίσουν, διερευνώντας έτσι τις αναγνωστικές τους γνώσεις.
Στη συνέχεια, παρουσίασε το περιεχόμενο μιας βιβλιοβαλίτσας, εξηγώντας στα παιδιά πως μπορεί να αξιοποιηθεί. Παιχνίδια μνήμης, κρυπτόλεξα, δαχτυλόκουκλες είναι μερικά από τα περιεχόμενα που συνοδεύουν τα βιβλία που περιέχουν οι βιβλιοβαλίτσες.
Το σχολείο έχει συνολικά 5 βιβλιοβαλίτσες οι οποίες δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, με την συμβολή της υπεύθυνης της βιβλιοθήκης προηγούμενων ετών, κας Πάτρας-Αικατερίνης Φαρσάρη.
"Οδύσσεια", "Ερωτόκριτος", "Πινόκιο", "Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων", "Μια σκούπα μα τι σκούπα" είναι τα βιβλία που χρησιμοποιήθηκαν.
Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, οι μαθητές έλυσαν κρυπτόλεξο με θέμα τους δώδεκα Θεούς του Ολύμπου, από τη βαλίτσα της "Οδύσσειας", ζωγράφισαν και έκοψαν το μάτι του Κύκλωπα Πολύφημου, το οποίο φόρεσαν σε στεφάνι.
Η δράση ολοκληρώθηκε σε πνεύμα χαράς και συνεργασίας, με όλους μας, μαθητές και εκπαιδευτικούς, να υιοθετούμε το μήνυμα ότι "το βιβλίο μας ταξιδεύει", κυριολεκτικά και μεταφορικά και την ίδια στιγμή, μας ενώνει!
Ευχαριστούμε θερμά το 1ο Δημοτικό για την φιλοξενία του και την κα Κατερίνα Καραναστάση για την υπέροχη παρουσίαση της καινοτόμας δράσης που υλοποιεί η "Ταξιδιάρικη Βιβλιοθήκη" τους.
1η Δράση
"Γράμματα στο έλατο κρυμμένα"
Δράση Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης από το Γ2
Τη Δευτέρα 2/12/2024, η κ. Άννα, μητέρα μαθητή του τμήματός μας, ήρθε με χριστουγεννιάτικη διάθεση και μας διάβασε εξαιρετικά το βιβλίο "Γράμματα στο έλατο κρυμμένα" της Κατρίνας Τσάνταλη, από τις εκδόσεις διόπτρα.
Κατά τη διάρκεια της μεγαλόφωνης ανάγνωσης οι μαθητές/μαθήτριες όλων των σχολείων κλήθηκαν να εμπλακούν ενεργά στη διαδικασία βρίσκοντας και διαβάζοντας οι ίδιοι κάποια μέρη της ιστορίας. Καθ' όλη τη διάρκεια της δράσης οι σελίδες του βιβλίου προβάλλονταν με βιντεοπροβολέα στην αίθουσα.
Στο τέλος περίπου της ανάγνωσης, τα παιδιά έκοψαν μια καρδιά και έγραψαν μέσα σε αυτήν τρία πράγματα που τα έχουν στη ζωή τους και είναι πολύ σημαντικά (κρεβάτι, ρούχα, νερό), τα τρία πρώτα καλά πράγματα που σκέφτονται για τους ίδιους (έχω χιούμορ, ζωγραφίζω ωραία, είμαι αθλητική) και τα τρία πιο σημαντικά πρόσωπα στη ζωή τους (οικογένεια, φίλους). Έπειτα, με αυτές τις τόσο θετικές καρδούλες έγινε ο στολισμός του χριστουγεννιάτικου δέντρου του τμήματος.
Ακολούθησαν ερωτήσεις κατανόησης του συγκεκριμένου βιβλίου κάνοντας χρήση της εφαρμογής plickers. Κατόπιν, τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και αφού διάβασαν χριστουγεννιάτικους γρίφους, έπρεπε να τους λύσουν και να προγραμματίσουν τη Μάγια και τον Μηνά, δύο μελισσούλες Bee Bot, να φτάσουν στην λύση, κινούμενες και οι δύο στο ίδιο ταμπλό, πράγμα που έκανε πιο διασκεδαστική τη διαδικασία.
Στο τέλος, οι φιλοξενούμενοί μας πήγαν στη φωλιά των βιβλιοφάγων, τη σχολική μας βιβλιοθήκη, και έγραψαν μια αξιολόγηση - ανατροφοδότηση της δράσης που παρακολούθησαν στο λεύκωμα που τηρείται εκεί για να αποτυπώνονται σκέψεις και έκφραση συναισθημάτων των μικρών αναγνωστών.
Τα παιδιά του Γ2 και οι δασκάλες του πέρασαν υπέροχα και ανυπομονούν για την επόμενη δράση μεγαλόφωνης ανάγνωσης!
Την Παρασκευή 29/11/2024 η κ. Πόπη και η κ. Δώρα, μαμάδες μαθητριών του τμήματός μας, διάβασαν στα παιδιά και των τριών σχολείων, το χριστουγεννιάτικο βιβλίο "Το κλειδί των Χριστουγέννων" του Μάριου Μάζαρη και Βασίλη Κουτσογιάννη από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Στη συνέχεια έγινε επεξεργασία της ιστορίας, μέσα από συζήτηση με τα παιδιά, ενώ προβάλλονταν οι σελίδες του βιβλίου με χρήση βιντεοπροβολέα.
Ακολούθησε παιχνίδι με δραστηριότητες βασισμένες σε διάφορες σκηνές-σελίδες του βιβλίου: Τα παιδιά χωρισμένα σε μικτές ομάδες συνεργάστηκαν, ανέτρεξαν στο βιβλίο, συμπέραναν, αποφάσισαν από κοινού και έδρασαν ομαδικά, προκειμένου να ολοκληρώσουν 10 εντολές, για να προχωρήσουν τα χριστουγεννιάτικα πιόνια τους πάνω σε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι- φιδάκι. Για να καταφέρουν να φτάσουν στο τέλος του παιχνιδιού και να κατακτήσουν το "κλειδί των Χριστουγέννων", έφτιαξαν με τα σώματά τους σημαντικές λέξεις της ιστορίας (πχ ΑΓΑΠΗ), συμπλήρωσαν λέξεις-κλειδιά σε εκτυπωμένες σελίδες του βιβλίου, έφτιαξαν παζλ με το εξώφυλλό του, πέταξαν μπαλάκια σε χάρτινο ρολόι για να το σπάσουν και να σταματήσουν το χρόνο, όπως σταμάτησε και το ρολόι της ιστορίας για να κερδίσει χρόνο ο ήρωας με τον μπαμπά του. Ακόμη, χόρεψαν και τύλιξαν δώρα, όπως έκαναν τα παιδιά σε κάποια σκηνή του βιβλίου, γύρισαν τον χριστουγεννιάτικο τροχό και εκφράστηκαν με το σώμα τους. Όταν έφτασαν στο τέλος του παιχνιδιού, κάθε ομάδα κρατώντας το "μαγικό" κλειδί αποφάσισε και ανακοίνωσε στους υπόλοιπους, μέσω "τηλεφώνων μεγαλόφωνης ανάγνωσης", το μήνυμα - ευχή τους για τα φετινά Χριστούγεννα, αναλογιζόμενοι το κεντρικό μήνυμα που θέλει να περάσει το βιβλίο.
Ακολούθησε ο στολισμός του δέντρου της τάξης μας με στολίδια που έφτιαξαν τα παιδιά, ζωγραφίζοντας σε αυτά την αγαπημένη τους εικόνα από το βιβλίο, τα οποία στη συνέχεια αντάλλαξαν. Έτσι, το δέντρο μας κοσμούν τα στολίδια των παιδιών που μας επισκέφθηκαν κι εμείς τους χαρίσαμε τα δικά μας για να στολίσουν το δέντρο της δικής τους τάξης. Τέλος, τα παιδιά ευχαριστήθηκαν τα κεράσματα των καλεσμένων μας, μέσα σε ένα κλίμα γεμάτο γέλια και χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Η δράση ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στη βιβλιοθήκη του σχολείου, όπου οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί και γονείς, σε συνεργασία και συζήτηση με τα παιδιά, έγραψαν στο λεύκωμα της βιβλιοθήκης μας τις εντυπώσεις τους από τη δράση μεγαλόφωνης ανάγνωσης που συμμετείχαν. Ωστόσο, η πιο άμεση "αξιολόγηση" της δράσης ερχόταν από τα χαρούμενα, χαμογελαστά πρόσωπα των μαθητών/τριών - επισκεπτών φεύγοντας από το σχολείο μας.
Ένα είναι το σίγουρο, διασκεδάσαμε διαβάζοντας...μικροί και μεγάλοι!