31/3/24

Βιβλιοδράση στα Γερμανικά #ReadWithEurope, #diavazo_dynata

 Με αφορμή την ημέρα Ευρωπαίων συγγραφέων #ReadWithEurope, επεκτείναμε τις δράσεις μας και  στην Γερμανική γλώσσα με την συμμετοχή της Ε' τάξης. Στον χώρο της βιβλιοθήκης διαβάστηκε από την εκπαιδευτικό κα Φουντουλάκη στα παιδιά το γνωστό παραμύθι των αδερφών GrimmDornröschen  (Η ωραία κοιμωμένη). 

Αφού έγινε ανάγνωση και ταυτόχρονη μετάφραση από την εκπαιδευτικό,  τα παιδιά χωρίστηκαν σε 5 ομάδες και έλαβαν μέρος σε διάφορες δραστηριότητες.

Ομαδα 1η  

τα παιδιά έπαιξαν  γερμανικό scrabble, προσπαθώντας να σχηματίσουν λέξεις του παραμυθιού.


Ομάδα 2η

    Οι μαθητές με την χρήση σφραγίδων, στις οποίες αναγράφονταν τα γράμματα του γερμανικού αλφάβητου- και σε διαφορετικό χρώμα το κάθε γράμμα- προσπάθησαν να σχηματίσουν 10 λέξεις, που τους είχαν δοθεί σε λίστα.

Ομάδα 3η

  Σε διάφορα σημεία  μέσα και έξω από την βιβλιοθήκη, η εκπαιδευτικός είχε κολλήσει διάφορες λέξεις, σχετικές με το παραμύθι, τις οποίες οι μαθητές έπρεπε να ανακαλύψουν, να τις κρατήσουν στο μυαλό τους, να επιστρέψουν στην θέση τους  γρήγορα και να τις καταγράψουν.

Ομάδα 4η

   Οι μαθητές έλαβαν μία λίστα με λέξεις και σε ένα ξύλινο πλαίσιο, όφειλαν να σχηματίσουν με τα διαθέσιμα γράμματα, όσες περισσότερες λέξεις μπορούσαν.

 

Ομάδα 5η

    Το καλύτερο έμεινε για το τέλος! Σε δύο λεκάνες με νερό, οι οποίες περιείχαν γυαλιστερά, πολύχρωμα μπαλάκια, ήταν κρυμμένες λέξεις σε πλαστικοποιημένα  μικρά καρτελάκια! Οι μαθητές έπρεπε να ψαρέψουν τις λέξεις μέσα από τις λεκάνες, να επιστρέψουν στην θέση τους να τις καταγράψουν και μετά να ξανακρύψουν το καρτελάκι μέσα στα γλιστερά μπαλάκια για τον επόμενο. 

Τα παιδιά έπαιξαν, έτρεξαν, γέλασαν και έκαναν χάλια την βιβλιοθήκη με τα νερά και τα μπαλάκια, τα οποία στην προσπάθεια των μαθητών να ψαρέψουν τις λέξεις, ξεχύθηκαν παντού!













Miq të vërtetë #diavazo_dynata στα Αλβανικά

    Το πρόγραμμα μεγαλόφωνης ανάγνωσης για μαθητές Α΄-Β΄ δημοτικού και το σχέδιο δράσης για την ορατότητα των διαφόρων γλωσσών που υπάρχουν ...