21 Μαρτίου / Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
Σήμερα τα παιδιά του Γ2 ενημερώθηκαν για την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης.
Όταν λέμε "ποίημα" τι σκεφτόμαστε αλήθεια; Αυτή την ερώτηση έπρεπε να απαντήσουν σήμερα οι μικροί μαθητές, στην αρχή, ο καθένας ατομικά, ένα κομμάτι χαρτί, έπειτα στη δυάδα τους, στο θρανίο και τέλος σε μια τετράδα.
Η τετράδα τους αποτέλεσε και την ομάδα τους για την οποία έπρεπε να βρουν ένα όνομα! Έτσι σχηματίστηκαν οι ομάδες: οι Γ.Ε.Λ.Λ., οι θεοί, οι ποιητές, οι ποιητάρες και τέλος η ομάδα των μαθητών της Γ΄ τάξης.
Με τις ονομασίες που έδωσαν στις ομάδες φτιάχτηκε ένα συννεφόλεξο, το οποίο μπορεί να απαντήσει την ερώτηση "τι είναι ένα ποίημα".
Στη συνέχεια διαβάσαμε το βιβλίο "Να ένα ποίημα που γιατρεύει ψάρια" από τις εκδόσεις ΜΙΚΡΗ ΣΕΛΗΝΗ.
Για να γιατρέψει τον Λίον, το άρρωστο χρυσόψαρό του, ο Άρθουρ πρέπει να του πει ένα ποίημα. Μα υπάρχει κανείς πάνω στη γη που μπορεί να εξηγήσει στον Άρθουρ τι είναι ποίημα; Η φουρνάρισσα, το καναρίνι, ο παππούς και η γιαγιά του, ο γερο-Μαχμούντ, όλοι αυτοί του δίνουν τελείως διαφορετικές απαντήσεις! Η λέξη ποίημα φαίνεται πολύ μυστηριώδης. Ωστόσο, η κατάσταση απαιτεί άμεση λύση και είναι ανάγκη ο Άρθουρ να μάθει αμέσως την απάντηση. Για να σώσει τον Λίον. (από το οπισθόφυλλο)
Ένα υπέροχο βιβλίο που εξηγεί με το δικό του τρόπο τι είναι ποίημα: είναι σαν το ζεστό ψωμί κι όταν το τρως, πάντα κάτι μένει, είναι όταν ακούς την καρδιά της πέτρα να χτυπάει, όταν οι λέξεις φτερουγίζουν...
Τέλος, τα παιδιά σε ομάδες προσπάθησαν να γράψουν τα δικά τους ποιήματα... Για το σπίτι πήραν προαιρετική εργασία να ρωτήσουν την οικογένειά τους και γνωστούς τους, τι είναι ποίημα. Άραγε τι απαντήσεις θα πάρουν;





