ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Δ1
Με αφορμή την Ημέρα Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης που γιορτάζεται την πρώτη Τετάρτη του Φεβρουαρίου κάθε χρόνο (φέτος 5/2) και στο πλαίσιο του προγράμματος Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης που υλοποιεί το σχολείο μας καθ' όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές του Δ1 διάβασαν δυνατά το βιβλίο " Η θεία Πορτοκαλένια και το όρος Τουπουνγκάτο" της Μαρίας Δασκαλάκη, από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Η δράση πραγματοποιήθηκε στον χώρο της σχολικής μας βιβλιοθήκης, με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τον κ. Βασίλη Κοζύρη και την κα Ολυμπία Δημακίδου. Μαθητές και μαθήτριες του τμήματος ανέλαβαν να διαβάσουν δυνατά στους συμμαθητές και συμμαθήτριές τους και κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον τους σε όλη τη διάρκεια της ανάγνωσης.
Μετά το πέρας της ανάγνωσης, όλοι μαζί έλυσαν ένα κρυπτόλεξο με τοπωνύμια του βιβλίου και ζωγράφισαν ένα μέρος που τους άρεσε περισσότερο, όπως παρουσιάζεται στο βιβλίο . Μαθητές και εκπαιδευτικοί πέρασαν μια δημιουργική, αναγνωστική ώρα στην βιβλιοθήκη μας.
ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Ε1
Με αφορμή την Ημέρα Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης που γιορτάζεται την πρώτη Τετάρτη του Φεβρουαρίου κάθε χρόνο (φέτος 5/2) και στο πλαίσιο του προγράμματος Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης που υλοποιεί το σχολείο μας καθ' όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, το Ε1 υποδέχτηκε την κα Δήμητρα Κεβάνι, η οποία διάβασε στα παιδιά το κλασσικό παραμύθι "Η πριγκίπισσα και το μπιζέλι" - "Princesha mbi bizele" . Η κα Κεβάνι, μητέρα μαθήτριας του τμήματος, διάβασε μεγαλόφωνα στα Αλβανικά, σε μια προσπάθεια ορατότητας των γλωσσών που μιλούνται στο σχολείο μας. Η δράση έλαβε χώρα μετά από πρόσκληση της από την εκπαιδευτικό Αγγλικών κα Πόπη Νικητάκη.
Η κα Κεβάνι αφηγήθηκε την ιστορία στη γλώσσα της και η κόρη της την μετάφρασε στα Ελληνικά στους συμμαθητές της. Τα παιδιά κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης εντόπισαν λέξεις που έμοιαζαν στο άκουσμα στις αντίστοιχες Ελληνικές ή Αγγλικές και συνειδητοποίησαν ότι οι γλώσσες έχουν ομοιότητες και τα βιβλία σε όποια γλώσσα κι αν είναι γραμμένα μας φέρνουν πιο κοντά.
Μετά το πέρας της ανάγνωσης οι μαθητές συμμετείχαν σε μια ψηφιακή δραστηριότητα κατά την οποία έπρεπε να βάλουν τις εικόνες της ιστορίας στη σειρά. Ακόμα έπαιξαν ένα παιχνίδι (spin the wheel) κατά το οποίο γυρνούσαν έναν ψηφιακό τροχό και όποια εικόνα του βιβλίου συναντούσαν, χωρίς λόγια αυτή τη φορά, έπρεπε να την αξιοποιήσουν και να πουν την ιστορία στα Αγγλικά.
ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Β3