Μέσα από συζήτηση, οι μαθητές/ τριες εξοικειώθηκαν με την έννοια της αποταμίευσης, τόσο από χρηματικής πλευράς, όσο και από μια διαφορετική, ευρύτερη οπτική. Ανακάλυψαν ότι αποταμίευση δεν είναι μόνο ο κουμπαράς μας που γεμίζει νομίσματα, αλλά... σκεπτόμενοι αισιόδοξα, αρκεί να κάνουμε κάθε μέρα κάτι μικρό κι έτσι στο μέλλον θα πετύχουμε κάτι πιο μεγάλο και σημαντικό!
Τα παιδιά μετά την ανάγνωση και τη συζήτηση, προχώρησαν σε διασκεδαστικές OnLine δραστηριότητες πάνω στο βιβλίο ( https://learningapps.org/view14572212 ), ολοκλήρωσαν φύλλο εργασίας σχετικά με την αποταμίευση και φτιάξαμε τα δικά μας "κέρματα" μη υλικής αποταμίευσης, τα οποία ρίξαμε στον κουμπαρά της τάξης "για ένα πιο αισιόδοξο μέλλον". Ακόμη, γύρισαν βιντεάκια δραματοποίησης με το δικό τους 《Αν κάθε μέρα...》, συμπληρώνοντας έτσι το βιβλίο με το οποίο ασχοληθήκαμε.
Τέλος, διαλέγοντας μέσα από τις σελίδες του βιβλίου τη φράση "Αν κάθε μέρα διαβάζω μια λέξη... σε μερικά χρόνια θα μπορώ να διαβάσω το πιο μεγάλο βιβλίο", φτιάξαμε ένα "βιβλίο" επιβράβευσης της τάξης μας, το οποίο θα αποτελεί κίνητρο για τη διαδικασία δανεισμού βιβλίων από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου (σύστημα επιβράβευσης αναγνωστών).
Τα παιδιά του Γ2 με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης, η οποία έχει καθιερωθεί να εορτάζεται στις 31 Οκτωβρίου κάθε χρόνου διάβασαν το βιβλίο «Το σπάταλο τερατάκι» από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ. Συζητήσαμε την έννοια της αποταμίευσης, τους λόγους για τους οποίους κάνουμε αποταμίευση, πού μαζεύουμε/συγκεντρώνουμε χρήματα αλλά και πράγματα που ΔΕΝ μπορούμε να αγοράσουμε...
Τα παιδιά οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα ότι τα πράγματα που δεν αγοράζονται είναι εκείνα που μας κάνουν πραγματικά ευτυχισμένους! Τελικά, πωλείται η ευτυχία; Εκτός από τις δικές μας σκέψεις διαβάσαμε το βιβλίο «Πωλητής ευτυχίας» από τις εκδόσεις κόκκινη κλωστή δεμένη... Ένα βιβλίο για την ευτυχία και για τους χίλιους τρόπους να τη βρει κανείς. Τέλος, γράψαμε φράσεις/παροιμίες σχετικές με την αποταμίευση και προσπαθήσαμε να βρούμε κρυμμένες λέξεις σε κρυπτόλεξο.